OPĆI UVJETI POSLOVANJA

Opće odredbe

Prodavatelj je pravna osoba Feniks kompjutori d.o.o.,Slavonska avenija 72, Zagreb, OIB: 10722070800 koja putem Internetske trgovine prodaje proizvode Kupcu. Kupac proizvoda je svaka fizička osoba ili pravna osoba koja kupuje proizvode putem Internetske trgovine na način da Prodavatelju preda ponudu za kupnju pojedinog i/ili grupe proizvoda Prodavatelja. Ovim Općim uvjetima uređuju se odnosi između Kupca i Prodavatelja, u odnosu na uvjete i način naručivanja proizvoda, cijene proizvoda, uvjete i načine plaćanja, jamstva za ispravnost proizvoda (garancija) i uvjete njenog korištenja, prava na prigovor i raskid ugovora, uvjete dostave, zaštite tajnosti osobnih i drugih podataka i druga pitanja vezana uz Internetsku trgovinu. 
Ugovor o kupoprodaji proizvoda između Kupca i Prodavatelja zaključen je u trenutku primitka potvrde Prodavatelja o narudžbi na e-mail adresu Kupca. Kupnju i dostavu proizvoda moguće je izvršiti samo na području Republike Hrvatske.

Ovi Opći uvjeti objavljeni su na stranici www.fenix.hr . Kupac ima mogućnost i ovlašten je pohraniti odnosno ispisati Opće uvjete na vlastitom kompjuterskom sistemu.

Kupnjom proizvoda putem Internetske trgovine podrazumijeva se da je korisnik pročitao i primio na znanje sve navedene obavijesti i time prihvatio ove Opće uvjete kao sastavni dio kupoprodajnog ugovora. Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Općih uvjeta.

Kupac fizička osoba može biti samo punoljetna i poslovno sposobna osoba. Ugovor u ime i za račun maloljetnika i potpuno poslovno nesposobne osobe mogu zaključiti njihovi zakonski zastupnici ili skrbnici, a djelomično poslovno sposobne osobe ugovor mogu zaključiti samo uz suglasnost njihovog zakonskog zastupnika ili skrbnika. Za postupanje suprotno ovoj odredbi Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost.

Web stranica sadrži informacije o proizvodima i uslugama koje nudi tvrtka Feniks kompjutori d.o.o.. Stranica služi kao elektroničko prodajno mjesto tvrtke. Feniks kompjutori d.o.o. ne mogu preuzeti odgovornost za eventualne štete nastale uporabom informacija s ove stranice u svrhe koje izlaze izvan okvira njihove predviđene namjene.
Kupci su dužni dati točne, važeće i potpune osobne podatke prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca, a suprotno postupanje ovlašćuje Prodavatelja da uskrati takvom korisniku pristup ili ostvarenje svih ili dijela usluga koje nudi Internetska trgovina. Prodavatelj se oslobađa svake odgovornosti za štetu koja bi mogla nastati na uređajima koji omogućuju pristup Internetskoj trgovini i podacima pohranjenim na istim uređajima prilikom korištenja Internetske trgovine ukoliko je ista nastala uslijed protupravnih radnji trećih osoba, računalnih virusa i sl. te drugih slučajeva za koje nije odgovoran Prodavatelj. Također, Prodavatelj je oslobođen svake odgovornosti u slučaju nastanka okolnosti koje onemogućavaju korištenje Internetske trgovine.

Prodavatelj se maksimalno trudi osigurati sukladnost i ažurnost podataka objavljenih na internetskim stranicama. Unatoč tome, stanje proizvoda na skladištu i cijena mogu se promijeniti tako brzo da Prodavatelj ne uspije na vrijeme ažurirati podatke na internetskim stranicama. U tom slučaju Prodavatelj će Kupca u najkraćem mogućem vremenskom roku obavijestiti o promjenama i omogućiti mu opoziv narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.

Prodavatelj se također maksimalno trudi na web shopu izložiti najtočnije fotografije proizvoda ali ponekad je to neizvedivo te se sve fotografije proizvoda smatraju simboličnim i ne odražavaju nužno stvarna svojstva proizvoda.

Registracijom na stranicama ove web trgovine potvrđujete da ste u cijelosti upoznati i prihvaćate ovdje navedene uvjete korištenja.

Svi podaci vezani uz artikle prezentirani su u dobroj namjeri. Feniks kompjutori d.o.o. ne odgovara za eventualne pogreške nastale u opisu proizvoda, greške prilikom štampanja te promjene cijena. Slike artikala su ilustrativne prirode te ne moraju u potpunosti odgovarati artiklima. Za sve eventualne nejasnoće slobodni ste nas kontaktirati na shop@fenix.hr


Uvjeti kupovine

Internetska kupovina može se ostvariti samo ukoliko Kupac tijekom kupovine na za to predviđenim mjestima ostavi nužne podatke za zaključivanje kupovine. Na internetskoj stranici su izloženi proizvodi koje je moguće kupiti ili naručiti. Uz svaki prikazani proizvod navedeni su podaci o specifikaciji proizvoda i cijeni. Odabir željenog proizvoda vrši se spremanjem u košaricu klikom na link „Naruči“. Ukoliko Kupac izvrši narudžbu odnosno kupovinu proizvoda koji je, u međuvremenu, prodan tada će Prodavatelj kontaktirati Kupca radi dogovora o daljnjem postupanju (povrat uplaćene cijene i otkazivanje narudžbe, kupovina drugog proizvoda ili isporuka proizvoda u najkraćem mogućem vremenu kada ga Prodavatelj pribavi i po cijeni koja će biti važeća u trenutku pribave). Ugovor o kupnji smatra se sklopljenim tek kada trgovac potvrdi kupovinu.

Prodavatelj se maksimalno trudi da su fotografije i opisi proizvoda što točniji ali ne odgovara za pogrešne informacije ili greške koje su nastale preuzimanjem podatka od partnera ili treće strane.

Plaćanje

Sve navedene cijene na web shopu su u hrvatskim kunama (HRK). Cijene uključuju porez na dodanu vrijednost (PDV). Cijene ne uključuju troškove dostave i druge troškove.

Načini plaćanja

Plaćanje karticom online – Primamo sljedeće kreditne kartice: Visa Premium PBZ (jednokratno i do 12 rata beskamatno), MasterCard ZABA (jednokratno i do 12 rata beskamatno), Visa ZABA (jednokratno), Visa PBZ (jednokratno), Diners ERSTE (jednokratno i do 12 rata beskamatno), Maestro PBZ (jednokratno). Platitelj mora biti osoba ili organizacija koja je vlasnik kreditne kartice. Nakon odašiljanja narudžbe s ovim načinom plaćanja ne može se promijeniti sadržaj narudžbe, konačni iznos, adresa za dostavu i drugi dogovoreni uvjeti.

Plaćanje po predračunu – Ukoliko se vrši plaćanje po predračunu, na elektronsku adresu primatelja računa šaljemo predračun sa potrebnim podacima za plaćanje. Po primitku sredstava na naš poslovni račun, roba će biti poslana na dogovorenu adresu za dostavu.

Plaćanje pouzećem – Plaćanje pouzećem vrši se prilikom preuzimanja paketa. Plaćate direktno dostavljaču, isključivo u gotovini.
Dostavna služba DPD ima mogućnost online plaćanja putem linka u svrhu smanjenja osobnog kontakta.

Ukoliko Kupac (fizička osoba) želi R1 račun, dovoljno je u drugom/trećem koraku narudžbe (korak “Dostava i plaćanje”) zatražiti R1 i ispuniti sva polja s podacima tvrtke.

Kupac je suglasan da, ukoliko Prodavatelj prema vlastitom nahođenju u slučaju sumnje na zlouporabu bilo koje vrste plaćanja, može i izričito je ovlašten bilo koju takvu transakciju bez najave i prethodne obavijesti obustaviti te može sve relevantne podatke predati nadležnim tijelima radi kaznenog progona potencijalnih počinitelja. Prodavatelj pridržava pravo promjene cijena ako nije navedeno drugačije (slučaj akcija i posebnih popusta). Cijene važe u trenutku slanja ponude i nemaju unaprijed određeno važenje. Cijene vrijede u slučaju plaćanja s gore navedenim načinima plaćanja i pod gore navedenim uvjetima. 

Ukoliko se cijena proizvoda promijeni za vrijeme obrade narudžbe, ponuditelj će kupcu omogućiti odustajanje od kupnje. Ukoliko kupac ne može iz bilo kojeg razloga izvršiti plaćanje kupoprodajne cijene, Prodavatelj je ovlašten jednostrano otkazati postupak kupnje. U tom slučaju Kupac odgovara Prodavatelju za svu štetu i sve troškove koje bi Prodavatelj pri tome mogao imati.

Pri plaćanju na našoj web trgovini koristite CorvusPay – napredni sustav za siguran prihvat platnih kartica putem interneta. CorvusPay osigurava potpunu tajnost vaših kartičnih podataka već od trenutka kada ih upišete u CorvusPay platni formular. Platni podaci prosljeđuju se šifrirano od vašeg web preglednika do banke koja je izdala vašu karticu. Naša trgovina nikada ne dolazi u kontakt s cjelovitim podacima o vašoj platnoj kartici. Također, podaci su nedostupni čak i djelatnicima CorvusPay sustava. Izolirana jezgra samostalno prenosi i upravlja osjetljivim podacima, čuvajući ih pritom potpuno sigurnima.
Formular za upis platnih podataka osiguran je SSL transportnom šifrom najveće pouzdanosti. Svi skladišteni podaci dodatno su zaštićeni šifriranjem, odnosno korištenjem kriptografskog uređaja certificiranog prema FIPS 140-2 Level 3 standardu. CorvusPay zadovoljava sve zahtjeve vezane uz sigurnost online plaćanja propisane od strane vodećih kartičnih brendova, odnosno posluje sukladno normi – PCI DSS Level 1 – najviši sigurnosni standard industrije platnih kartica. Pri plaćanju karticama uvrštenim u 3-D Secure program, vaša banka, uz valjanost same kartice, dodatno potvrđuje i vaš identitet pomoću tokena ili lozinke.
Corvus Info sve prikupljene informacije smatra bankovnom tajnom i tretira ih u skladu s tim. Informacije se koriste isključivo u svrhe za koje su namijenjene. Vaši osjetljivi podaci u potpunosti su sigurni, a njihova privatnost zajamčena je najmodernijim zaštitnim mehanizmima. Prikupljaju se samo podaci nužni za obavljanje posla sukladno propisanim zahtjevnim procedurama za online plaćanje.
Sigurnosne kontrole i operativne procedure primijenjene na našu infrastrukturu osiguravaju trenutnu pouzdanost CorvusPay sustava. Uz to, održavanjem stroge kontrole pristupa, redovitim praćenjem sigurnosti i dubinskim provjerama za sprječavanje ranjivosti mreže te planskim provođenjem odredbi o informacijskoj sigurnosti, trajno održavaju i unapređuju stupanj sigurnosti sustava zaštitom vaših kartičnih podataka. 

Dostava

Naručenu robu dostavljamo putem dostavnih službi DPD i GLS ili naše vlastite dostave za Grad Zagreb. Za sve narudžbe iznad 1000,00 kn (s PDV-om) na više dostava je BESPLATNA. Za sve narudžbe ispod 1000,00 kn (s PDV-om) dostava se naplaćuje 30 kn (PDV uključen).

Dostava se vrši do ulaza u stambeni objekt željene adrese. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije dužan nositi robu do kata na kojem se nalazi kupac već do ulaza u zgradu.
GLS paketi težine veće od 40 kg i zapremine veće od 25 litara naplaćuju se po tržišnoj cijeni dostave o čemu će kupac biti obaviješten prije plaćanja i slanja robe.
DPD paketi težine veće od 31 kg naplaćuju se po tržišnoj cijeni dostave o čemu će kupac biti obaviješten prije plaćanja i slanja robe. Paketi koji se dostavljaju na otoke se naplaćuju 65 Kuna i idu posebnim rasporedom dostave za otoke.
Za robu koju šaljemo kurirskom službom DPD, a nalazi se na našem centralnom skladištu, dostava se vrši u roku od 2-3 radna dana od izvršene narudžbe (u slučaju plaćanja putem virmana, nakon primljene uplate). Iznimka su otoci i mjesta koja ne podržavaju svakodnevnu dostavu. 

Prednosti DPD dostave:
• prije isporuke DPD Vam šalje poruku i mogućnost online plaćanja dostave prije isporuke paketa ili netom prije uručivanja čime izbjegavate nepotreban kontakt.
• ako u vrijeme dostave niste u mogućnosti biti na dogovorenoj adresi za dostavu sa DPD-om možete dogovoriti promjenu adrese dostave ili se odlučiti za preuzimanje pakete na najbližoj INA benzinskoj postaji.

Pakete poslane DPDom možete pratiti preko stranice https://www.dpd.com/hr

Raspored vožnje u mjesta u koja se ne dostavlja svaki radni dan. (link)

Raskid ugovora

Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor o kupoprodaji zaključen putem internetske trgovine u roku od 14 dana od dana kada je njemu ili osobi koju je on odredio Proizvod predan u posjed. Kupac to može učiniti putem bilo kakve nedvosmislene pisane izjave poslane Prodavatelju na e-mail, adresu Prodavatelja ili telefaks Prodavatelja navedene u elektronskoj potvrdi narudžbe u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili e-mail i podatke o naručenom ili primljenom proizvodu.

Rok za jednostrani raskid iznosi 14 dana od dana kada je Kupcu ili trećoj osobi koju je Kupac odredio, a koja nije prijevoznik, roba koja je predmet ugovora predana u posjed.

Ako Kupac jednostrano raskine ovaj Ugovor, Prodavatelj će izvršiti povrat novca koji je primio od Kupca, uključujući i troškove isporuke, bez odgađanja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je zaprimljena odluka Kupca o jednostranom raskidu ugovora, osim ukoliko je Kupac odabrao drugu vrstu isporuke a koja nije najjeftinija standardna isporuka koju je Prodavatelj ponudio.

Povrat novca bit će izvršen na isti način na koji je Kupac izvršio uplatu. U slučaju da Kupac pristane na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosi nikakve troškove u odnosu na povrat.

Smatra se da je Kupac izvršio svoju obvezu na vrijeme ako prije isteka naprijed navedenog roka pošalje ili preda robu Prodavatelju, odnosno osobi koju je Prodavatelj ovlastio za primanje robe.

Povrat novca biti će izvršen isključivo nakon što Prodavatelj na adresu označenu na računu zaprimi Proizvod. Neposredan trošak povrata robe snosi sam Kupac. Vraćeni Proizvodi moraju biti nekorišteni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži uz priloženu presliku računa. Kupac odgovara za svako umanjenje vrijednosti robe koja je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora o kupoprodaji u slučajevima definiranim člankom 79. Zakona o zaštiti potrošača.

Kupac je sam odgovoran za pristup svojem sustavu i sam će se pobrinuti za osiguranje korisničkih podataka i lozinki. Kupac jamči za točnost i istinitost svih dostavljenih podataka te Prodavatelju odgovara za štetu nastalu zbog netočnih odnosno neistinitih podataka.

Kupac je sukladno članku 77. stavak 5. Zakona o zaštiti potrošača odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja kupljenim proizvodom. U slučaju povrata robe koja je korištena, nema svu pripadajuću ambalažu ili nije dovedena u prvobitno stanje kao na dan kupovine teretimo Vas za iznos od 50% vrijednosti vraćene robe za manipulativne troškove povrata, odnosno minimalni iznos od 100 kn. U slučaju povrata robe koja je vidno korištena Prodavatelj ima pravo odbiti povrat u potpunosti.

Obavijest o jednostranom raskidu ugovora
Za Feniks kompjutori d.o.o. , Slavonska avenija 72, 10000 Zagreb, shop@fenix.hr,
Ja, _________________________________________________ (ime i prezime potrošača) iz __________________________________________________ (adresa potrošača: mjesto, ulica, broj) ovime izjavljujem da jednostrano raskidam Ugovor o kupnji sljedeće robe/usluge:
____________________________________________________________ (upišite naziv artikla)
prema broju računa ili broju narudžbe ____________________ (upišite broj dokumenta) primljene dana _____________________. (upišite datum)
U _____________________ (grad/mjesto), dana _____________________. (datum).
__________________________ Potpis potrošača (samo ako se ovaj obrazac ispunjava na papiru).

Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora koji se nalazi na našoj web stranici možete elektronički ispuniti i poslati. Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora Prodavatelj će dostaviti Kupcu, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

Isporuka robe

Prodavatelj je dužan dostaviti naručenu robu kupcu na adresu kupca ili na adresu koju je Kupac posebno naveo u narudžbi ili mailu kao adresu za dostavu. Vrijeme dostave pojedinog proizvoda bit će definirano putem povratne elektroničke poruke (e-mail). Vrijeme isporuke od strane Prodavatelja u takvom e-mailu za samog kupca, je informativne naravi i ne obvezuje Prodavatelja.
Ukoliko isporuka kupljene robe nije moguća na adresi koju je naznačio kupac zbog toga što kupac trenutno nije na naznačenoj adresi troškove sljedeće isporuke, kao i sve druge moguće troškove zbog neuspjele isporuke, snosi kupac.

Robu ne isporučujemo na temelju potvrde o uplati, nego nakon što uplata bude vidljiva na našem žiro računu.Kod uplata u hrvatskim poslovnim bankama to je najčešće jedan ili dva radna dana od dana uplate, dok su kod plaćanja u poslovnicama Hrvatske pošte potrebna minimalno dva radna dana nakon uplate.

Za sve uplate koje su primljene prije 14:00 sati i vidljive su na našem računu, isporuka kreće isti ili sljedeći radni dan, a vrijeme isporuke nadalje ovisi o uvjetima isporuke kurirske službe, kao i adresi na koju se roba isporučuje. Za sve uplate primljene poslije 14:00 sati, isporuka kreće najranije sljedeći radni dan.

Proizvod se smatra isporučenim kada kupac ili od kupca ovlaštena osoba parafira pisanu potvrdu o preuzimanju iste te istu dostavi Prodavatelju ili preda dostavnoj službi.

Kupac prilikom uručenja kupljene robe treba provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće, a najkasnije u roku 24 sati od preuzimanja kupljene robe. Kupac je dužan bez odlaganja robu pregledati i u roku od 8 dana obavijestiti Prodavatelja o vidljivim nedostacima robe. U suprotnom Prodavatelj ne odgovara za nedostatke na kupljenoj robi. Ne odgovara se za neznatan materijalni nedostatak.

Ako roba ima vidna oštećenja, nedostatke ili se radi o robi koju niste naručili molimo da paket ne preuzimate - dostavljač će ga vratiti nama, a naša korisnička podrška kontaktirat će vas kako biste dogovorili novu dostavu ispravne robe ili eventualni povrat sredstava za slučaj da roba koju želite nije raspoloživa. Za povrat, zamjenu ili reklamaciju javite se našoj korisničkoj službi putem emaila: shop@fenix.hr .

Za sve proizvode za koje Prodavatelj daje jamstvo vrijede jamstveni uvjeti navedeni u jamstvenom listu. Prodavatelj jamči da će proizvod koji se koristi sukladno priloženim uputama i jamstvenom listu, u jamstvenom roku pravilno funkcionirati. U slučaju kvara i drugih mogućih nedostataka Prodavatelj se obvezuje da će izvršiti popravak ili zamjenu proizvoda u razumnom roku sukladno Zakonu o obveznim odnosima. Pravo na korištenje jamstva ostvaruje se isključivo uz predočenje računa. Kupac je dužan čuvati jamstveni list i račun. Jamstveni list smatra se punovažnim uz predočenje računa, bez obzira na to da li je spomenuti jamstveni list ovjeren ili nije ovjeren od strane Prodavatelja. Neispravnost proizvoda nastala kao posljedica nepravilnog korištenja i/ili nepostupanja u skladu s uputama nije osigurana jamstvom. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu. Neispravni uređaj možete i preporučamo odnijeti direktno u ovlašteni servis ili ga donijeti kod nas nakon čega ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis. U slučaju da je reklamacija "lažna" i neutemeljena trošak dijagnostike i slanja robe sa servisa snosi kupac.

Zakonsko jamstvo za materijalni nedostatak proizvoda

Prodavatelj je prema pravu EU-a (Direktiva 1999/44/EZ Europskog parlamenta i Vijeća od 25. svibnja 1999. te čl. 422. Zakon o obveznim odnosima) odgovoran za nesukladnost koja postane očita u minimalnom roku od dvije godine od isporuke robe.

Zaštita osobnih podataka kupca

Osobni podaci kupaca pribavljeni putem Internetske trgovine zaštićeni su i čuvaju se u skladu s Politikom zaštite osobnih podataka na web stranici.
Osobni podaci Kupaca biti će upotrijebljeni isključivo u svrhu zaključenja i ispunjenja ugovora i usluga koji su predmet web shop te za ispunjenje zakonskih obveza. Osobni podaci mogu biti upotrijebljeni i za informiranje Kupaca o ponudama proizvoda, poslovno komuniciranje, vođenje evidencije poslovnih partnera i procjenu međusobne suradnje kao legitimnog interesa Prodavatelja prema GDPR uredbi (EU) 2016/679. Svi se podaci o korisnicima i Kupcima strogo čuvaju i dostupni su samo za to ovlaštenim djelatnicima i onima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Kupac je ovlašten u svako doba zatražiti dopunu, izmjenu ili brisanje osobnih podataka, kao i usprotiviti se obradi osobnih podataka u svrhu informiranja slanjem maila zahtjeva na mail adresu shop@fenix.hr .

Kupac jamči da su podaci koje je naveo točni, potpuni i ažurni, istiniti te prihvatom ovih općih uvjeta potvrđuje da je suglasan sa uporabom njegovih osobnih podataka u gore navedene svrhe.
Sva komunikacija koja se odnosi na proces narudžbe i sklapanje ugovora o kupoprodaji između Prodavatelja i Kupca obavlja se putem e-pošte i/ili telefonskog broja koje Kupac unosi prilikom procesa registracije.


Prigovori kupaca

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, Prodavatelj omogućuje svim Kupcima da svoje prigovore upute putem pošte na adresu Slavonska avenija 72, 10000 Zagreb, odnosno putem elektroničke pošte na adresu shop@fenix.hr nakon čega će Prodavatelj obavijestiti Kupca o zaprimljenom prigovoru. Na sve primjedbe i prigovore Prodavatelj će odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora. Kako bi Prodavatelj sukladno Zakonu o zaštiti potrošača potvrdio primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorio, Kupac treba navesti točne podatke za primitak istoga.

Eventualne sporove Prodavač i Kupac nastojat će riješiti dogovorom i mirnim putem, a u suprotnom nadležan je Sud u mjestu sjedišta Prodavača. Sporovi putem interneta mogu se rješavati i putem online platforme na ec.europa.eu/consumers/odr/
Odredbom Europske komisije br. 524/2013 o online rješavanju potrošačkih sporova koja se primjenjuje od 09.01.2016 godine, u pogon je stavljena Platforma za online rješavanje potrošačkih sporova (Platforma za ORS).

Gore navedeni link potrošači mogu koristiti za prekogranične potrošačke sporove. Za potrošačke sporove u odnosu na trgovce iz Republike Hrvatske ta mogućnost ne postoji dok procedura ne bude podržana potrebnom zakonskom regulativom od strane ovlaštenih tijela RH.