+385 1 2910400 shop@fenix.hr

Iskoristite operativne i financijske koristi od najma printera i ispisnih rjesenja

 

Najam printera

Ako kao poslovan čovjek često tražite odgovor na pitanje kako odabrati najbolji printer i pretražujete vodič za kupnju printera i pitate se koji printer kupiti, možda razmišljate i o tome unajmiti ili kupiti printer, tada je vrijeme da razgovaramo o tome i zajednički vidimo koja rješenja imamo za vas.

 

Koliko ste se puta našli u situaciji da zbog tržišta, prirode posla ili novih poslovnih prilika imate potrebu u kratkom roku uposliti više djelatnika i osigurati im računala, pisače i drugu opremu, a nakon obavljenog posla vam ta oprema možda više neće trebati. Zamislite i situaciju u kojoj se promijenio obim posla i da biste sve stigli obaviti potrebno je prilagoditi vrstu i količinu potrebne opreme? Spomenimo i situaciju da imate potrebu obnoviti IT opremu ali trenutno nemate dovoljno likvidnih sredstava, međutim u narednom vremenu biste to mogli pokriti iz prihoda poslovanja.

Baš kao što možete unajmiti zaopslenike na određeno vrijeme ili unajmiti uredski programski paket, možete unajmiti i IT opremu (servere, računala, pisače, multifunkcijske uređaje, fotokopirke, itd.)
Najam možete ugovoriti u vremenu od 12 do 60 mjeseci što je dovoljno kratko i fleksibilno u uvjetima brzih tržišnih promjena ali i dovoljno dugo kao alternativni način finananciranja nove moderne i za vaš posao funkcionalne opreme. Unajmljivanjem izbjegavate vezivanje kapitala potrebnog za osiguravanje likvidnosti. Najam knjižite kao trošak i ne morate voditi brigu o amrotizaciji. Unajmljenu opremu ne morate osiguravati što vam dodatno smanjuje troškove. Umjesto vas mi brinemo o redovitom održavanju i servisu opreme kako biste se vi mogli fokusirati na vaš posao. Za cijelo vrijeme najma monitoriramo iskoristivost i potrošnju kako bismo vam predložili rješenja za smanjenje troškova.

Neke od prednosti najma printera/pisača i ispisnih rješenja

  • Mogućnost povećanja produktivnosti u kratkom roku
  • Povećanje kvalitete ispisa
  • Poboljšanje energetske učinkovitosti i smanjenje troškova električne energije
  • Mogućnost kapitalnih ulaganja i u trenucima slabe likvidnosti
  • Redoviti predvidljivi troškovi
  • Porezne olakšice – najamnina je poslovni rashod – trošak
  • Bez učešća
  • Bez troškova kasko osiguranja opreme
  • Stručna pomoć oko izbora ispisnih rješenja
  • Osiguran redoviti servis i potrošni materijal
  • Brza zamjena neispravnih uređaja

PRODAJA ORIGINALNIH I ZAMJENSKIH TONERA I REZERVNIH DJELOVA

Dustribuiramo originalne i kvalitetene zamjenske tinte i tonere provjerenih i vodećih proizvođača.

ODRŽAVANJE I SERVIS

Nudimo usluge održavanja i servisiranja ispisnih uređaja iz naše ponude te osiguravamo originalne i kvalitetne zamjenske rezervne dijelove i sav potrošni materijal.
Pružamo mogućnost ugovaranja godišnjeg održavanja i servisne podrške.

KONTAKT

Slavonska avenija 72, 10000 Zagreb
Telefon: +385 1 2910400
E-pošta: it@fenix.hr